Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Η δήλωση μετανοίας του Κρητικού

Ο Γιώργος ο Κρητίκαρος  έκανε δήλωση μετανοίας στο facebook και δακρύσαμε από συγκίνηση. Ο γιαλαντζί δερβίσης Γιώργος Κρητικός που δεν ψηφίζει τίποτα στο δημοτικό συμβούλιο που απέχει από διαδικασίες, δίνει άλλοθι στη διοίκηση με το επαγγελματικό γλείψιμο που κάνει στο διαδίκτυο. Ποιος σε έβαλε κύριε Γιώργο να γράψεις αυτή την ανοησία; Δεν βλέπεις ότι δεν σε παίρνουν στα σοβαρά και σε έχουν του κλότσου και του μπάτσου; Δείτε την ανόητη δήλωση μετανοίας που έγραψε ο Γιώργος Κρητικός.
ΔΗΛΩΣΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Πιστεύω ότι η πορεία του τότε προεκλογικού Αγώνα μας δικαίωσε και οι Δημότες μας εμπιστεύτικαν, είμαστε η Διοίκηση αυτού του τόπου. Μια διοίκηση που κατά την πλειοψηφία των Δημοτών μέχρι σήμερα είναι πετυχημένη, και η προσπαθεί που γίνεται, για το μέλλον του τόπου, σωστή. Η δική μου προσωπική άποψη είναι ότι πραγματικά τα επιτεύγματα αυτής της Διοίκησης είναι μεγάλα και σοβαρά, αλλά υπάρχει μέλλον λαμπρό για βελτίωση και διόρθωση κάποιων λεπτομερειών, που μπορούν να την κάνουν φωτεινό παράδειγμα στο μέλλον, του τι πρέπει να κάνει μια Διοίκηση για τον Τόπο της.

3 σχόλια:

  1. ΑΝΤΩΝΗ πονάς!!και φταίει ο ΒΕΝΖΙΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ αυτά πιστεύω και αυτά γράφω, εάν πιστεύεις ότι είμαι γιαλαντζί να έρθεις επώνυμα να μου το πεις, `έτσι τουλάχιστον κάνουν αυτοί που πιστεύουν σε αυτά που λένε και γράφουν γιατί εγώ ότι λέω και ότι κάνω το υποστηρίζω σαν άνδρας και όχι σαν μαριονέτα κριμένη. Ως αναφορά το τι κάνω στα συμβούλια η το τι ψηφίζω, εγώ το κάνω δημόσια και όχι κριμένος στο παραβάν για να μην με ματιάσουν. Οι αντρικές κουβέντες γίνονται από ανθρώπους που πιστεύουν σε αυτά που λένε και σε αυτά που κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΠΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΦΥΛΑΡΧΟΣ ΝΑ ΘΟΛΟΣΕΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΣΑΚΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΝΤΙΚΟ-ΜΑΜΗ ΠΟΥ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑΚΙΑ ΤΟΥς ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή