Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Βαρέλι δίχως πάτο η Μυρσίνη - Κουβέντα δεν κάνει ο Κρητικός

Άλλα 92 χιλιάρικα από την τσέπη των δημοτών στην Μυρσίνη. Ο λαλίστατος αναπληρωτής δήμαρχος υπεύθυνος για τις εγκαταστάσεις στη Μυρσίνη Γιώργος Κρητικός σιωπά και δεν κάνει καμία κουβέντα, κρατάει μυστικά και ντοκουμέντα. 
Δείτε τι έγραψε το e-fyli.blogspot.gr 
Τα ποσά που "εξαφανίζονται" από το Ταμείο του Δήμου Φυλής δεν έχουν τέλος... Σειρά έχουν να πληρωθούν 92.000 ευρώ για χρέη της εταιρίας που λειτουργούσε το παραθεριστικό κέντρο της Μυρσίνης, στην Ηλεία.

Ποιος ευθύνεται για τα χρέη αυτά που δεν έχουν πληρωθεί; Ποιος ευθύνεται για αυτές τις προσαυξήσεις και τα πρόστιμα στην εφορία;

Ποτέ δε πρόκειται να πάρουμε απαντήσεις για τίποτε από αυτά.

ΠΟΤΕ δε θα βρούμε τον υπεύθυνο εξαιτίας του οποίου εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ πάνε στην μαύρη τρύπα του εκκαθαριστή.

Άλλο ένα σκάνδαλο του Δήμου Φυλής, για το οποίο δε θα απολογηθεί ποτέ κανείς....

Σχετικό άρθρο:
Ποιά η θέση του Δήμου Φυλής για αυτά που συμβαίνουν στην ιδιοκτησία του στη Μυρσίνη; ¨Η μήπως δεν είναι ιδιοκτησία του; (Ε-FYLI)

Σχετική απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Φυλής:
Έγκριση ποσού προς την εκκαθάριση της Μονομετοχικής ΑΕ (Διαύγεια)

1 σχόλιο:

  1. Κύριοι εσείς που είστε οι ανώνυμοι συντάκτες του Φυλή-Φυλή και ιδικά της στήλης Νέα Φυλής, θα ήθελα έστω και ανήμερα της ονομαστικής μου εορτής, να σας πληροφορήσω ότι. Ο Κρητικός δεν φοβάται, δεν κρύβεται, και δεν κάνει τίποτα το οποίο αντιβαίνει στους θεσπισμένους νόμος της πολιτείας, δεν θέλει και ούτε θα το κάνει ποτέ να χρεώσει έστω και ένα Ευρώ επί πλέον, τους Δημότες και τον Δήμο, εκτός από αυτά που υποχρεωτικά πρέπει να πληρωθούν για έξοδα τα οποία, έκαναν άλλοι, και κάποιοι άλλοι που παρά το ότι χάλασαν πολλά λεφτά εκεί κάτω, δεν πλήρωσαν κανέναν από τους εργαζόμενους που δούλευαν. Εγώ κύριοι έχω μάθει στην ζωή μου Να πληρώνω όταν χρωστάω,να αποδέχομαι το βάρος των πράξεων μου και εάν έχω κάνει λάθος να ζητώ συγνώμη. Αυτό όμως που δεν θα ανεχθώ από κανέναν είναι να λέει ΒΛΑΚΕΊΕΣ και ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ, διότι δεν έχω ποτέ αρνηθεί σε κανέναν να με ρωτήσει για οποιαδήποτε απορία έχει, και εάν δεν δεχθώ να του απαντήσω, τότε μπορεί να γράψει ότι βλακεία του κατέβει. Αυτά για την ώρα, τις επόμενες μέρες θα επανέλθω επί του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή