Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Απάντησε χωρίς να απαντήσει ο κος Κρητικός


Παραλήρημα χωρίς ουσία το δημοσίευμα του Γιώργου Κρητικού στο facebook με σκοπό να αποτινάξει τις δικές του ευθύνες για το φιάσκο της Μυρσίνης. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ο κος Κρητικός και δεν απαντάει επί της ουσίας. Γιατί πληρώνει ο δήμος Φυλής για κάτι που πλέον δεν του ανήκει; Ας απαντήσει ο κος Κρητικός για την Μυρσίνη και να δώσει στοιχεία, όχι μόνο οικονομικά αλλά να μας πει και αν γνωρίζει ποιος δημοτικός σύμβουλος - πρώην αντιδήμαρχος, λεηλάτησε το θέρετρο πολύ πριν πάει στα χέρια  του υπουργείου άμυνας. Όσο για το αν λέμε βλακείες ο κόσμος που μας παρακολουθεί βλέπει και κρίνει.
Δείτε την απάντηση του Γιώργου Κρητικού.


Αυτά τα γράφω σε απάντηση κάποιον που θέλησαν με βλακείες να πουν κάτι που δεν έχει ίχνος αλήθειας.
Κύριοι εσείς που είστε οι ανώνυμοι συντάκτες του Φυλή-Φυλή και ιδικά της στήλης Νέα Φυλής, θα ήθελα έστω και ανήμερα της ονομαστικής μου εορτής, να σας πληροφορήσω ότι. Ο Κρητικός δεν φοβάται, δεν κρύβεται, και δεν κάνει τίποτα το οποίο αντιβαίνει στους θεσπισμένους νόμος της πολιτείας. Δεν θέλει και ούτε θα το κάνει ποτέ να χρεώσει έστω και ένα Ευρώ επί πλέον, τους Δημότες και τον Δήμο, εκτός από αυτά που υποχρεωτικά πρέπει να πληρωθούν για έξοδα τα οποία, έκαναν άλλοι, και κάποιοι άλλοι που παρά το ότι χάλασαν πολλά λεφτά εκεί κάτω, δεν πλήρωσαν κανέναν από τους εργαζόμενους που δούλευαν. Εγώ κύριοι έχω μάθει στην ζωή μου Να πληρώνω όταν χρωστάω,να αποδέχομαι το βάρος των πράξεων μου και εάν έχω κάνει λάθος να ζητώ συγνώμη. Αυτό όμως που δεν θα ανεχθώ από κανέναν, είναι να λέει ΒΛΑΚΕΊΕΣ και ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ, διότι δεν έχω ποτέ αρνηθεί σε κανέναν να με ρωτήσει για οποιαδήποτε απορία έχει και εάν δεν δεχθώ να του απαντήσω, τότε μπορεί να γράψει ότι βλακεία του κατέβει. Αυτά για την ώρα, τις επόμενες μέρες θα επανέλθω επί του θέματος αναλυτικότατα, και με στοιχεία που κάποιους δεν θα τους αρέσουν.

1 σχόλιο:

  1. Επειδή σήμερα δεν έχω την δυνατότητα λόγω υποχρεώσεων να σας απαντήσω, δεν υπεκφεύγω, τις επόμενες δύο ημέρες θα απαντήσω πιο αναλυτικά, και με τρόπο που να σας δίνω την δυνατότητα να καταλάβετε τι θέλω να πω. Φυσικά δεν είναι γνώρισμα του χαρακτήρα μου να μασάω τα λόγια μου, αλλά αυτή την χρονική στιγμή δεν έχω την δυνατότητα να ασχοληθώ. Το ότι αυτά που σας έγραψα τα είδατε σαν παραλήρημα, σας διαβεβαιώ ότι δεν ήταν, διότι δεν παραληρώ ποτέ, όταν θα επανέλθω θα καταλάβετε το τι ακριβώς εννοούσα. Στο ερώτημα σας γιατί πληρώνει ο Δήμος, για κάτι που δεν του ανήκει. Πληρώνει γιατί είναι υποχρεώσεις ΠΟΕ δεδουλευμένων και δικαστικών αποφάσεων, οφειλών που εγώ δεν είχα καμιά συμμετοχή, και αν του ανήκουν ή όχι οι εγκαταστάσεις, αφήστε να προσπαθήσω, και να σας απαντήσω σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα, με έργα και όχι λόγια. Ως αναφορά τις αρπαγές και αυτούς που τις έχουν κάνει εγώ προσωπικά δεν είμαι ούτε Δικαστείς ούτε Εισαγγελέας, αν όμως εσείς ξέρετε, ονομάστε τον και καταγγείλετε τον. Επίσης θέλω να σας πω ότι πρόθεση μου είναι να μην αντιδικώ με κανένα, και φυσικά ούτε και με εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή