Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

Τα σκουλήκια παίζουν πολιτικά παιχνίδια για να εξυπηρετήσουν πολιτικά συμφέροντα

Με τσαγανό και τσαμπουκά σχολιάζει και απαντά δημόσια στο facebook η Πόπη Οικονομάκη για την άδικη στοχοποίηση του συζύγου της αντιδήμαρχο Μιχάλη Οικονομάκη. Δε διστάζει να κατονομάσει και να φωτογραφίσει τους υπαίτιους ηθικούς αυτουργούς το e-fyli-blog και την ξανθιά Ζουρλοκότα. Δείτε μερικούς από τους διαλόγους στο Facebook της κας Οικονομάκη.

 Μέρος ΠΡΩΤΟ
 Πόπη Οικονομάκη Η αντιπολίτευση της κουκούλας e-fyli-blog και το καλά κρυμένο πίσω από ένα ψεύτικο προφιλ ποντίκι..γνωστό και ως kostas georgiou..μεγαλούργησε!!..Μπήκαν στο προφίλ μου ..έκλεψαν κάποιες φωτό απο ενα Πασχαλινό γλέντι και προσπαθούν να παιξουν πολιτικά παιχνίδια ...φυσικά καλά κρυμμένοι πίσω απο τις κουκούλες τους δεν κινδυνευουν από καμία νομική συνέπεια ούτε συνδιαλέγονται με κάποιον ευθέως....και όλα αυτά γιατί Τόλμησα να κάνω κάποιο σχόλιο στο ψευτικο προφιλ του δηθεν Κώστα Γεωργίου....με τις ιδιαίτερες συμπάθειες σε κάποιους αντιδημάρχους....Πόσο χαίρομαι Κώστα Γεωργίου...εγώ και η οικογένειά μου που δεν μας συμπαθεις!!!...τί μεγάλη μας τιμή που δεν είμαστε ευνοούμενοί σας!!!
Δ........ Κ....... Εύγε.......Σου.......!!!!!!!!!

Μου αρέσει!
· Απάντηση · · 15 Ιουνίου στις 7:45 μ.μ.
Πόπη Οικονομάκη
Πόπη Οικονομάκη Κατάλαβες τα σκουλήκια!! Δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν τον θάνατο ενός μικρού αιδιου..για να παιξουν πολιτικά παιχνίδια και να εξυπηρετήσουν πολιτικά συμφέροντα

Μου αρέσει!
· Απάντηση · · 15 Ιουνίου στις 7:48 μ.μ.
Ε....... Τ............ Πόπη μη μασάς με τη Ζουρλοκότα που θέλει να κρυφτεί και δεν την αφήνει η στεναχώρια.... Οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ, ξέρουν από το ύφος της γελοίας κi αμόρφωτης "γραφής" ποιοι και ποιες κρύβονται πίσω από αυτά... Δηλώνουν δημοσιογράφοι αλλά δεν θα γίνουν ποτέ! Είναι απλά, όπως το είπες, κουκουλοφόροι που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους ενίοτε δε και τις ξανθιές τρέσες τους...

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
· Απάντηση · · 15 Ιουνίου στις 8:03 μ.μ.
Πόπη Οικονομάκη
Πόπη Οικονομάκη Αν ήταν μόνο αυτο...καλά θα ήταν...το κακό είναι ότι υποτιμούν την νοημοσύνη μας..εδω για τις ανάγκες αυτου του διημέρου..βάφτισαν τον Δεωνά δημοσιογράφο!!!..και προβάλλουν τις δραστηριότητές του στο kontra....

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
· Απάντηση ·
G.......... K..... ΕΧΗΣ ΤΣΑΓΑΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΝΗΣ

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
· Απάντηση · 15 Ιουνίου στις 9:15 μ.μ.
Πόπη Οικονομάκη
Πόπη Οικονομάκη Με την καμία όμως!!! Ποδόσφαιρο only!!!

Μου αρέσει!
· Απάντηση · 15 Ιουνίου στις 10:16 μ.μ.
 Μέρος ΔΕΥΤΕΡΟ
Πόπη Οικονομάκη Μέσω τρίτων μόλις πληροφορήθηκα οτι η κλοπή των φωτογραφιών απο το προφίλ μου ..με την οποια προσπαθουν να παρουσιάσουν τον συζύγό μου ως τρομοκράτη που οπλοφορεί έγινε από την Δυτική Όχθη...δεν θα ζητήσω συγγνώμη απο κανέναν...άλλωστε η άποψή μου για τα σκουλικια που πάτησαν πάνω στο θάνατο ενος παιδιού για να εξυπηρετήσουν πολιτικά συμφέροντα...δεν αλλάζει...Οι φωτογραφίες αυτές βρίσκονται ενάμισι χρόνο στο προφιλ μου...το οτι μπήκαν τις έκλεψαν και έπαιξαν παραταξιακά παιχνιδάκια με αυτες την συγκεκριμένη χρονική στιγμή δείχνει το μέγεθος της σαπίλας τους...της δικής τους και των εντολέων τους!!

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
Κοινοποιήστε
34 Olga Koutroumanou, Σπύρος Μπρέμπος και 32 ακόμη
R... I.... Προχώρησε το....η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος ξέρει τι πρέπει να κάνει....κανεις δεν μπορεί να πατα πάνω σε άλλους.

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
· Απάντηση · · 15 Ιουνίου στις 8:22 μ.μ.
Πόπη Οικονομάκη
Πόπη Οικονομάκη Καποιοι..εν ονόματι των πολιτικων συμφερόντων που εξυπηρετουν..έχουν πουλήσει την ψυχήτους στο διάβολο....τα τελευταια 3.5 χρόνια...ας του δώσουν τα χαιρετίσματά μου όταν θα πάνε να τον συναντήσουν

Μου αρέσει!
· Απάντηση · · 15 Ιουνίου στις 8:26 μ.μ.
R... I.... Δεν έχουν ιερό κ οσιο...οσο για ψυχή άστο Ούτε καν ξέρουν τι σημαίνει.....

Μου αρέσει!
· Απάντηση · · 15 Ιουνίου στις 8:27 μ.μ.
Πόπη Οικονομάκη
Πόπη Οικονομάκη Ποιά ψυχή βρε?..και ποιά συνείδηση.???εχουν πέσει στα τεσσερα και προσκυνουν κάποιους...αυτά που έχουμε δει τα τελευταια χρόνια δεν εχουν γίνει πουθενά!!..μα πουθενα!!! Κουκούλα και συκοφαντία!!!

Μου αρέσει!
· Απάντηση ·
Ν.... Φ......... Ποπη Καλημέρα τους καλους ανθρωπους παντα Έχουν κατι κακο να πουνε

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
· Απάντηση · · Χθες στις 7:45 π.μ.
Magda Argentaki
M.... A........ Απλα να ρωτησω...εχουν μπει ολες οι φωτογραφιες???

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
· Απάντηση · Χθες στις 10:04 π.μ.
Πόπη Οικονομάκη
Πόπη Οικονομάκη Όχι βέβαια!!!!...κάποιες φωτογραφίες που δείχουν να πυροβολει άτομο που πολιτευτηκε με την παράταξη Μπουραίμη δεν τις έβαλε η δημοσιογραφάρα...γιατί στο απο αυτό της το σωστό για το οποιο χτυπιεται ότι θέλει να βλέπει να γίνεται....τυφλή αντιπολίτευση...

Μου αρέσει!
· Απάντηση · · Χθες στις 10:08 π.μ.
Πόπη Οικονομάκη
Πόπη Οικονομάκη Ρεεεε...λες να δημοσιεύσει και την φωτό-προφίλ σου???😅😂😂😅

Μου αρέσει!
· Απάντηση · Χθες στις 11:01 π.μ.
Κυριάκος Σπανός
Κ....... Σ..... Θα μου επιτρέψετε να προσθέσω μια προσωπική εμπειρία. Ηταν πέρυσι την άνοιξη που στην περιοχή του αμαξοστασίου στις 11 την νύκτα σήκωναν παράγκα κάποιοι ΡΟΜΑ. Όπως ήταν φυσικό καλέσαμε την αστυνομία που ήρθε σχετικά γρήγορα . Με το που έφτασε στο σημείο που είχαμε δώσει "ραντεβού" μας ανέφερε πως δεν μπορούνε να προχωρήσουν παρακάτω. Εκείνη την ώρα έφτασε και ο Δήμαρχος μαζί με δύο αρμόδιους Αντιδημάρχους. Το αποτέλεσμα η παράγκα όχι μόνο δεν ολοκληρώθηκε αλλά μηχανήματα την απομάκρυναν περίπου στις 2 τα ξημερώματα και είχε διαμορφωθεί ο χώρος ώστε να μην μπορεί να ξαναστηθεί . Ο αντιδήμαρχος ήταν ο τελευταίος που αποχώρησε μαζί με άτομα από το σύλλογο Πανοράματος που βρίσκονταν εκεί.

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
· Απάντηση · · 7 ώρες
Πόπη Οικονομάκη
Πόπη Οικονομάκη Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω θερμά εσας και όλο τον κόσμο που μπήκε στα μέσα κοινονικής δικτύωσης και έγραψε όλα αυτά τα υπέροχα λόγια για τον σύζυγόμου...κάποιες απο τις δραστηριότητές του δεν τις ήξερα ουτε εγώ...Πάνω από ολα όμως χαίρομαι γιατι διαπιστωσα ότι ο κόσμος δεν " μασάει απο την κακόβουλη προπαγάνδα😊

Μου αρέσει!
· Απάντηση · 5 ώρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου